Światowa moda dziecięca w Galerii Północnej


Światowa moda dziecięca w Galerii Północnej
Niemiecka marka odzieży dziecięcej KANZ kontynuuje ekspansję w stolicy i otwiera nowy sklep w Galerii Północnej. Tym samym pierwsza galeria handlowa na Białołęce zyskała kolejnego najemcę, który wzbogaci ofertę sklepów z ubraniami i akcesoriami dla najmłodszych.
Liczne udogodnienia dla rodzin z dziećmi, specjalne, komfortowo urządzone pokoje i strefy dla maluchów, sala zabaw prowadzona przez wykwalifikowanych animatorów oraz plac zabaw na zielonym dachu to tylko niektóre z atrakcji, które Galeria Północna przygotowała z myślą o najmłodszych klientach i ich bliskich. Pierwsza galeria handlowa na Białołęce będzie centrum rodzinnym, dlatego stale powiększa się także oferta sklepów dla dzieci. Galeria Północna od samego początku stara się wychodzić naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom swoich klientów. Dużą część mieszkańców Białołęki stanowią rodziny z dziećmi, dlatego z myślą o tej grupie przygotowaliśmy szereg udogodnień, które usprawnią zakupy i uprzyjemnią wizytę w galerii – podsumowuje Agnieszka Nowak, Dyrektor Galerii Północnej. Zależy nam na tym, aby wizyta w Galerii Północnej była z jednej strony ciekawą przygodą dla całej rodziny, a drugiej okazją do załatwienia wszystkich niezbędnych sprawunków wygodnie i w jednym miejscu. Stąd obok szerokiego portfolio sklepów dla dorosłych, zadbaliśmy także o ciekawą i różnorodną ofertę dla dzieci.

W Galerii Północnej czekają na maluchy m.in. pierwszy w Polsce salon popularnej brytyjskiej sieci Hamleys, sklep sieci Smyk oraz salon Uczy i bawi, w których można znaleźć szeroki wybór zabawek, gier i zestawów edukacyjnych. Rodzice z pewnością docenią ciekawą ofertę sklepów z ubrankami i akcesoriami dla najmłodszych, wśród których znajdują się m.in. pierwszy w Polsce butik Newbie należący do szwedzkiej sieci KappAhl, salon francuskiej firmy Okaïdi czy sklep z obuwiem Boot Store. Kolekcje dedykowane najmłodszym pojawią się również w ofercie znanych, sieciowych marek, takich jak Reserved, H&M czy TKMaxx. Teraz do najemców Galerii Północnej dołączył także czołowy niemiecki kreator mody dziecięcej – firma Kids Fashion Group z wiodącą marką KANZ. Marka z tradycjami od ponad 65 lat specjalizuje się w tworzeniu kolekcji dla chłopców i dziewczynek w trzech grupach wiekowych: dla noworodków, przedszkolaków i starszych dzieci.

Moda dziecięca stwarza ogromne pole do popisu dla marek odzieżowych. Dzieciaki lubią, kiedy stroje są kolorowe, dla rodziców równie ważna jest wysoka jakość i wygoda. Takie właśnie ubranka na każdą okazję klienci Galerii Północnej znajdą w nowym salonie KANZ. Dołożymy wszelkich starań, aby nasz sklep kojarzył się z miejscem pełnym miłych niespodzianek, gdzie dzieci traktowane będą z taką samą atencją, jak dorośli – dodaje Katarzyna Osińska, właściciel sklepu KANZ.

Oferta sieci KANZ łączy ubranka sprzedawane pod marką własną z popularnymi markami odzieży czy akcesoriów dla dzieci. Wszystkie produkty wyróżnia bardzo dobra jakość i dopracowany design. Klienci będą mogli wybrać m.in. z produktów marki Döll, specjalizującej się w nakryciach głowy oraz dodatków w postaci szalików, rękawiczek czy też chustek. Ofertę sklepu KANZ uzupełni także marka Lemmi, specjalizująca się w produkcji spodni dla starszych dzieci czy marka Königsmühle, sygnująca eleganckie sukienki, spódniczki, bluzki i sweterki dla dziewczynek.

Sklep KANZ w Galerii Północnej o powierzchni 73 mkw. będzie pierwszym salonem marki na północy Warszawy. Jego wyróżnikiem obok bogatej kolekcji ubranek dziecięcych, będzie także nowy wystrój, którym nie może się pochwalić jeszcze żaden salon tej marki. W umowie najmu pośredniczyła agencja Cushman&Wakefield.

O Galerii Północnej

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza tej wielkości galeria handlowa, która zostanie oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 000 mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum zaplanowano na III kwartał br. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim zasięgu obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz TzurArchitects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt będzie spełniał również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje niedostępną dotychczas w tej części miasta ofertę handlową, rozrywkową i usługową. Do dyspozycji gości oddanych zostanie ponad 220 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino oraz 2 300 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, Cinema City, EURO RTV/AGD, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle, klub sportowy Calypso i centrum medyczne Enel-Med. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy Cushman&Wakefield oraz JLL.
Więcej na: www.galeriapolnocna.pl.

O GTC

Grupa GTC jest jedną z czołowych spółek sektora nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowej, Wschodniej i Południowej. Od powstania w 1994 r. Grupa zajmuje się budowaniem nieruchomości biurowych i handlowych o wysokim standardzie w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Dziś GTC jest właścicielem i zarządcą 36 budynków komercyjnych oferujących blisko 600 000 m kw. powierzchni biurowej i handlowej swoim klientom w Polsce, Serbii, Rumunii, Chorwacji, Bułgarii i na Węgrzech.
 
Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, w indeksie WIG30 oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu. Walory spółki wchodzą także w skład międzynarodowego indeksu Dow Jones STOXX Eastern Europe 300 index.

Kontakt dla prasy:
Dominika Socha
Tel. 609 464 592
E-mail: dominika.socha@tbwa-pr.pl